8 Mayıs 2022 Pazar

HİSSEDİLMEYEN ÖĞRENMELER


Öğrencilerimle çıktığım her yolculuk ayrı bir heyecan benim için. Ama From Nature to STEM yolculuğunun bizde yeri ayrı olacak. Hem çok eğlendik, hem çok öğrendik. Ben tahtaya geçip onlara bir şeyler anlatmadım, onlar boş gözlerle bana bakmadılar. Düşündük, yorum yaptık, kestik, biçtik, duyusal oyun kurduk, şarkı söyledik, dans ettik, şekil değiştirdik ,oyun oynadık. Onlar bütün bunları yaparken fark etmeden çok şey öğrenci. Ben bütün bunları yaparken farketmeden çok şey öğrettim.İyiki sene başında böyle bir projeye karar vermişiz. Ve ben öğrencilerimle içerisinde yer almışım. Doğaya dönemiyoruz belki ama onun bize sunduğu şeylerin muazzamlığını her yerde görüyoruz. Şimdilik veda ediyoruz heybemize kattıklarımızla.






1 yorum:

İLKLER UNUTULMAZ ''FROM NATURE TO STEM''

İlklerin unutulmayacağı ve her zaman iz bırakacağı hepimizin bildiği bir gerçektir. Bu proje, katıldığım ilk proje oldu. Meslek hayatımın ba...